Pudrowi ulubieńcy

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do was z moimi ulubionymi pudrami. Przez długi okres czasu szukałam produktu który będzie spełniał moje wymagania, czyli będzie pozostawiał skórę matową przez długi czas i nie będzie za bardzo ścinał mojego podkładu. Myślę że nie jedna z was miała kiedyś zbyt mocny puder, który po nałożeniu zostawił Wam na twarzy jedynie "zbrylowany" podkład i nie wyglądało to zbyt estetycznie.
Podczas słynnej promocji -49% w Rossmannie natrafiłam na puder z Rimmel'a "Stay Matte". Czytałam o nim wiele dobrych opinii, więc postanowiłam go kupić i jak się okazało był to trafiony zakup. Mam bardzo jasną karnację, dlatego długo zastanawiałam się nad odcieniem produktu, ale ostatecznie zdecydowałam się na 003 Peach Glow.


Producent obiecuje nam skórę matową i naturalnie wyglądającą przez 5 godzin. I ten czas to jedyny minus tego pudru. Produkt spełnia doskonale swoje zadanie, natomiast trzeba uważać z ilością, ponieważ w nadmiarze zetnie nam podkład. 
Koszt: około 27zł 
Drugim ulubieńcem jest puder Catrice "All Matt". Kupiłam go absolutnie w ciemno, ponieważ nigdy o nim nie słyszałam ani nie czytałam, ale twierdziłam, że skoro do tej pory żaden kosmetyk z Catrice mnie nie zawiódł to warto zaryzykować.


Wybrałam numer 010 Transparent. Producent obiecuje nam skórę matową przez 12 godzin. Prawdą jest to, że 12 godzin nie wytrzymuje, ale trzyma się dłuższy czas niż "Stay Matte". 
Koszt: około 14zł



Ceny produktów nie są wysokie, a produkty spełniają swoje zadanie. "Stay Matte" można dostać w o wiele niższej cenie, ale zależy to od sklepu. Mam nadzieję że pomogłam wszystkim tym, którzy tak jak ja długi czas szukają odpowiedniego pudru. 

Komentarze

Popularne posty