Catrice Cosmetics - korektor Camouflage

Hejka Kochani!
Dzisiaj post dla wszystkich zwolenników mocniejszego krycia. Znalazłam korektor, który spełnia chyba wszystkie moje potrzeby, a mowa o tym produkcie:


Trafiłam na niego przypadkiem w Hebe, niska cena i jasny odcień zachęciły mnie do kupna i nie pożałowałam swojej decyzji ani przez chwilę. Myślę, że ogromną jego zaletą jest właśnie to, że można go dostać w bardzo jasnym odcieniu. Wydaję mi się, że osoby o bladej karnacji wiedzą, że dobranie odpowiedniego podkładu lub korektora to dla nas nie lada wyzwanie. Kupiłam numerek 110 i jest on chyba najjaśniejszy.


Korektor ten ma przede wszystkim kryć i uważam, że doskonale spełnia swoją powinność. Jest dokonały zarówno do tuszowania przebarwień i niedoskonałości jaki i pod oczy. Po nałożeniu go skóra pod oczami jest lekko rozświetlona, a my wyglądamy na bardziej wypoczętych. Świetnie wtapia się w skórę, jest lekki i dobrze współpracuje z podkładem. Dodatkową zaletą jest jego przyjemny zapach. Czego chcieć więcej? 


Jak już pewnie zauważyliście korektor ma płynną konsystencję, więc moja mała rada dla Was jest taka, żeby wklepywać go delikatnie opuszkami palców dla uzyskania mocniejszego krycia, a tylko pod oczami gąbeczką. Jedyną wadą produktu jest jego wydajność. Pierwsze opakowanie zużyłam po około dwóch tygodniach, ale mam nadzieję, że drugie wystarczy na troszkę dłużej. 

Podsumowując: 

Zalety:
- niska cena
- doskonałe krycie
- współpracuje z podkładem
- dopasowuje się do skóry
- przyjemny zapach
- dostępny w bardzo jasnym odcieniu 

Wady:
- mała wydajność 

Koszt: około 13zł 

Z góry przepraszam za błędy jeśli się pojawiły. Chcę przypomnieć także, że to co napisałam to recenzja na podstawie tego jak korektor sprawdził się u mnie, każdy ma inną skórę i u każdego może sprawdzić się inaczej. 



Komentarze

Popularne posty