Maseczka z sody oczyszczonej

Witajcie Kochani !
Dzisiaj postanowiłam dodać recenzję maseczki domowej roboty, która już nie raz "uratowała mi twarz". Jest to maseczka z sody oczyszczonej. Soda ma bardzo wiele różnych zastosowań. Z różnych stron dowiedziałam się, że możemy jej używać na przykład zamiast pasty do zębów, do higieny intymnej czy jako naturalny antyperspirant. Dzisiaj natomiast pokażę wam jak może zadziałać na naszą cerę.

Działanie sody oczyszczonej na cerę:
- poprawia koloryt
- rozjaśnia przebarwienia
- oczyszcza i zwęża pory
- przyspiesza gojenie

Oczywiście maseczka zadziała tak przy regularnym użyciu, ale muszę przyznać, że nie stosuję jej regularnie, a spisuje się bardzo dobrze. Rozjaśniła moje przebarwienia i dzięki niej o wiele szybciej zagoiły się moje rany. Po jej zmyciu twarz jest wygładzona i pięknie oczyszczona.

Czego potrzebujemy do jej wykonania ?
- łyżeczka
- soda oczyszczona
- woda (najlepiej mineralna, niegazowana)

Wykonanie:
Do miseczki sypiemy łyżeczkę sody, wlewamy łyżeczkę wody i mieszamy aż do uzyskania pasty. Jeśli mieszanina wyjdzie wam za rzadka możecie dodać więcej sody.

Czytałam wiele różnych wersji co do tego ile należy trzymać maseczkę na twarzy, ale ja osobiście trzymam ją do momentu kiedy całkowicie wyschnie. Po wyschnięciu najlepiej zmywać maseczkę chłodną wodą, kulistymi ruchami.
Do uzyskania najlepszych efektów należy stosować maseczkę 1-2 razy w tygodniu.

Mam nadzieję, że pomoże Wam tak samo jak mi :)

Komentarze

  1. uwielbiam maseczki! bardzo milo sie czyta, przyjemny post :) zapraszam do mnie puchatekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty