Krem AA Hydro Algi różowe - krem nawilżająco - korygujący

Hejka !
Dzisiaj postanowiłam napisać recenzję kremu, na który skusiłam się jakiś czas temu. Jest to krem firmy AA - Hydro Algi różowe. Dostępny jest także w wersji z niebieskich alg, ale ja wybrałam ten, ponieważ najbardziej spełniał moje wymagania. Przynajmniej tak mi się wydawało. Moja opinia o tym produkcie jest bardzo podzielona, ale myślę że więcej raczej go nie kupię.
Na początku zobaczmy co obiecuje nam producent:
- poprawa kolorytu
- redukcja porów
- nawilżenie


A jak ten krem sprawdził się u mnie ?
No więc na początku powiem, że krem pięknie pachnie, ma bardzo przyjemny kolor i konsystencję, ale nie o to chodzi. Szczerze mówiąc poprawa kolorytu praktycznie nie jest widoczna, a chyba tym ten krem zachęcił mnie najbardziej. Jeśli chodzi o redukcję porów to także nie zauważyłam żadnej poprawy. Zaletą kremu jest to, że szybko się wchłania, a skóra po nim jest dosyć miękka, ale niestety efekt znika po umyciu twarzy. Moja skóra nadal pozostała sucha bez względu na grubość nałożonej warstwy. Osobiście uważam, że za tą cenę można znaleźć krem, który nawilży o wiele lepiej niż ten.


Podsumowując: 

Zalety: 
- szybko się wchłania
- przyjemny zapach

Wady:
- bardzo słabo nawilża
- nie poprawia kolorytu
- nie pomaga w redukcji porów

Koszt: ok. 20zł

Komentarze

  1. byłoby dobrze, gdybyś napisała ile korzystałaś z tego produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję kosmetyków do pielęgnacji zawsze piszę po zużyciu całego opakowania xx

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty